Zuid-Afrika - Reisverslagen van Brenda van As - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van Brenda van As - WaarBenJij.nu
Zuid-Afrika

Welkom!

Voor mijn studie ga ik onderzoek doen in Zuid-Afrika... te gek dus!

Ik verblijf 4 maanden in Johannesburg en zal daar ook mijn onderzoek uitvoeren voor mijn scriptie.

Het wordt een geweldige uitdaging en een fantastische leerervaring:)

Op 31 januari vertrek ik naar Zuid-Afrika om mijn droom te realiseren!!


Leuk dat je een kijkje komt nemen en tot de volgende keer!

Liefs,

Brenda




Recente Reisverslagen:

07 April 2014

Drakensberg

26 Maart 2014

Long time no see: een nieuw verslag!

03 Februari 2014

Veilig aangekomen!
Brenda

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3057

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 15 Juni 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: